Skip to main content
circle

O wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu

N Na temat AI mówi się ostatnio bardzo dużo w różnych kontekstach, jednak ekspercka wiedza w tym temacie wciąż jest na wagę złota

Dlatego zapraszamy Was do lektury dzisiejszego wydania Rzeczpospolita. W którym to eksperci PAYBACK – Artur Wyszyński i Rafal Latkowski opowiedzieli o światowych trendach w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, jej potencjale oraz rozwiązaniach, które stosujemy w PAYBACK.
Podzielili się też uwagami na temat roli człowieka w rozwoju AI oraz wyzwaniami, z którymi w najbliższym czasie będziemy się musieli zmierzyć.

 

Tekst dostępny w wydaniu drukowanym oraz pod linkiem (dla subskrybentów): 👉https://lnkd.in/dD6kPiQj

Najnowsze aktualności

Bieg dla Fundacji „Dom Dziecka” w Łodzi Dzięki zaangażowaniu 25 pracowników osiągneliśmy… Czytaj więcej
FRRuuu W minioną sobotę nasze dwie PAYBACKowe drużyny… Czytaj więcej
Letnia Akademia Za nami 6 warsztatów programu „Letnia Akademia”,… Czytaj więcej
scroll-to-top