Skip to main content
circle

O wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu

N Na temat AI mówi się ostatnio bardzo dużo w różnych kontekstach, jednak ekspercka wiedza w tym temacie wciąż jest na wagę złota

Dlatego zapraszamy Was do lektury dzisiejszego wydania Rzeczpospolita. W którym to eksperci PAYBACK – Artur Wyszyński i Rafal Latkowski opowiedzieli o światowych trendach w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu, jej potencjale oraz rozwiązaniach, które stosujemy w PAYBACK.
Podzielili się też uwagami na temat roli człowieka w rozwoju AI oraz wyzwaniami, z którymi w najbliższym czasie będziemy się musieli zmierzyć.

 

Tekst dostępny w wydaniu drukowanym oraz pod linkiem (dla subskrybentów): 👉https://lnkd.in/dD6kPiQj

Najnowsze aktualności

Wolontariat Nasz ośmioosobowy zespół pracowników… Czytaj więcej
Sztafeta biegowa Ekiden Po raz ósmy z rzędu nasza drużyna przebiegła… Czytaj więcej
PAYBACK @ AWS Summit Poland 2025 W PAYBACK stale śledzimy zmiany w świecie… Czytaj więcej
scroll-to-top