Zakres zadań:
- Wsparcie w realizacji kampanii marketingowych dla partnerów Programu Lojalnościowego PAYBACK poprzez:
- - pomoc w planowaniu i wdrażaniu komunikacji marketingowej w mediach PAYBACK,
- - tworzenie briefów dla agencji/grafików i wypracowywanie finalnych kreacji newsletterów oraz banerów,
- - przygotowywanie copy do komunikacji marketingowej (np. SMS, mobile push),
- - realizację kampanii kuponowych,
- - pomoc w koordynowaniu projektów i harmonogramów.
- Utrzymywanie wysokich standardów projektów kreatywnych oraz ich zgodności z zasadami Corporate Identity
- Analiza i raportowanie kluczowych wskaźników efektywności kampanii
Aplikuj jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
- Cechują Cię doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Znasz angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym
- Masz już pierwsze doświadczenia w Marketingu? Super! Opowiedz nam o nich :)