Zakres zadań:
- Wsparcie w prowadzeniu mediów społecznościowych PAYBACK (Facebook, Instagram, Linkedin):
- - planowanie harmonogramów publikacji na poszczególne media społecznościowe
- - tworzenie briefów dla agencji/grafików i wypracowywanie finalnych kreacji postów
- - przygotowywanie copy do postów
- - tworzenie scenariuszy do rolek
- - nagrywanie i montaż materiałów video na potrzeby mediów społecznościowych
- - monitorowanie trendów
- Wsparcie w działaniach z zakresu Public Relations:
- - współtworzenie ankiet do badań PAYBACK Opinion Poll
- - korekta tekstów
- - tworzenie własnych tekstów i materiałów prasowych
- - tworzenie treści na Linkedin
- Utrzymywanie wysokich standardów projektów kreatywnych oraz ich zgodności z zasadami Corporate Identity
Aplikuj jeśli:
- Jesteś w trakcie studiów (preferowane kierunki: marketing, PR, dziennikarstwo, nowe media)
- W środowisku mediów społecznościowych czujesz się jak ryba w wodzie i potrafisz nagrywać oraz montować materiały video
- Masz lekkie pióro, umiejętności copywriterskie i lubisz tworzyć kreatywne rzeczy
- Cechują Cię: umiejętność pracy w zespole, doskonała komunikatywność, dokładność, dobra organizacja pracy i terminowość
- Znasz angielski w stopniu co najmniej komunikatywnym, a Twoim językiem ojczystym jest język polski
- Masz już pierwsze doświadczenia w Marketingu (w dziale marketingu/agencji kreatywnej/domu mediowym lub gdziekolwiek indziej)? Super! Opowiedz nam o nich :)
- Mile widziane doświadczenia w tworzeniu reklam na Facebooku i Instagramie