Jako Regionalny/a Koordynator/ka Sprzedaży będziesz:
- Odpowiedzialny/a za budowanie współpracy z aktualnymi klientami na obszarze powierzonego regionu.
- Budował/a i utrzymywał/a trwałe i długofalowe relacje z klientami.
- Cyklicznie prezentował/a klientom wyniki programu PAYBACK.
- Koordynował/a działania marketingowe, konkursy dla pracowników klienta.
- Prowadził/a szkolenia dotyczące obsługi/zasad programu PAYBACK.
- Dbał/a o widoczność programu PAYBACK w sklepach klienta.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Wyróżnia Cię samodzielność i bardzo dobre umiejętności organizacyjne, otwartość na nowe wyzwania i silna motywacja do osiągania założonych celów.
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne.
- Znasz dobrze pakiet Microsoft Office.
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Jesteś gotowy/a do sporadycznych 2-3 dniowych delegacji.
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Co powiesz na?
Umowę B2B
z stałym wynagrodzeniem (70%) + systemem premiowym (30%)
Auto służbowe lub ekwiwalent
Elastyczne godziny pracy?
Brzmi super!
Przyjazną atmosferę w pracy?
Nie inaczej! W PAYBACK najważniejsi są ludzie.
Nie czekaj
i wyślij swoje CV teraz!
Aplikuj