O Payback

PAYBACK to największy w Polsce multipartnerski Program Bonusowy należący do Grupy American Express. Jego ideą jest docenienie konsumentów za ich codzienne decyzje zakupowe oraz wsparcie firm w budowie i utrzymaniu stabilnych relacji z klientami.

PAYBACK rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2009 roku. W krótkim czasie stał się największą platformą marketingową w Polsce łączącą obecnie ponad 7,5 mln konsumentów z ponad 600 firmami partnerskimi reprezentującymi różne branże, w tym e-commerce.

mapa

Pozycję lidera PAYBACK zawdzięcza wykorzystaniu paradygmatu dopasowania do konsumenta (customer-centricity), który stanowi fundament oferowanych rozwiązań w obszarze analiz Big Data, stymulacji sprzedaży i marketingu relacji. W ciągu kilku lat PAYBACK zdobył nie tylko szerokie doświadczenie we wspieraniu zarówno zagranicznych, jak i lokalnych Partnerów działających w Polsce, ale zbudował również ekspertyzę w oparciu o doświadczenia z innych rynków. Zakres usług oferowanych Partnerom przez PAYBACK obejmuje budowaniem profili grup konsumenckich, doradztwo biznesowe w zakresie marketingu i sprzedaży, dostarczanie skrojonych na miarę rozwiązań w obszarze budowania wartości klienta, włączając raportowanie aktywności. Większość usług PAYBACK dostarczana jest poprzez własną multikanałową platformę marketingu bezpośredniego skupiającą kanały komunikacji online, mobile oraz offline.

Większość usług PAYBACK dostarczana jest poprzez własną multikanałową platformę marketingu bezpośredniego skupiającą kanały komunikacji online, mobile oraz offline.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE O EMNOS


Emnos jest oddziałem American Express Holdings. Grupa AmEx – wydająca 89 milionów kart w 140 krajach – tworzy jednąz przodujących na świecie firm zarządzających lojalnością. Emnos wykorzystuje analitykę Big Data do optymalizacji działalności związanej z klientami detalicznymi:

progress

Analizuje dane o transakcjach i konsumentach
narzedzia

Dostarcza narzędzi i rozwiązań wspierających ich implementacje
kolo

Rozwija strategie firm dla linii produktowych
strzalki

Opracowuje strategie cenowe, politykę komunikacji i promocji

 

Klienci Emnos to największe międzynarodowe firmy handlu detalicznego oraz sektora FMCG, m.in.
Carrefour, Target, Metro Group, Waitrose, Morrisons, Unilever, Procter and Gamble i Coca-Cola.